Benqueridos escoitantes e seguidores. Esta tarde, a partir das 18h celebraremos na Sede a Asociación C.G.Rodalía de Castro en Cornellà (no Local da rúa Garraf) o "40 Aniversario deste nosa emisión SEMPRENGALICIA". Agardamos poder disfrutar cos socios e asistentes deste programa especial.
Ningún comentario:
Publicar un comentario